dimarts, 28 de gener del 2014

BANANA & CHOCOLATE MUESLI MUFFINS

El que més m'agrada del cap de setmana és poder oblidar-me del tan molest despertador, despertar-me sense horaris i poder gaudir d'una desdejuni complet amb la millor companyia. Durant la setmana sempre vaig amb presses i sols em dóna temps a prendre uns cereals o un te i una fruita. Tanmateix, el cap de setmana no es mira el rellotge i ens agrada parar bè la taula. Normalment, preparem unes torrades amb pernil i formatge, te, café i suc de taronja... encara que sempre cau alguna coseta dolça!



El cap de setmana passat van rebre la visita d'uns amics a casa i vaig improvisar aquestes magdalenes amb el muesli de tots els dies. Si en lloc de muesli teniu avena o un altre tipus de cereals segur que també queden fantàstiques. Són una opció molt saludable i deliciosa per al desdejuni i els més golosos sempre les poden acompanyar amb crema de cacau.

Ingredients: (12-16 muffins)
- 2 bananes
- 2 ous
- 1 tassa de sucre moreno
- 1/2 tassa de oli de girasol
- 2 tasses de farina, tamissada
- 1 tassa de muesli de xocolata
- 1 culleradeta de llevat

Preparació:
Es trituren les bananes amb l'ajuda d'una forqueta o un passapuré. Es barreja la pasta de banana amb els ous, el sucre moreno i l'oli de girasol amb una batedora de varetes. Quan els ingredients estiguen ben integrats i els ous hagen duplicat el seu volum, s'incorpora la farina amb el llevat i es barreja. Finalment, s'aboca el muesli i es barreja amb una cullera. En un motle per a  12 magdalenes, es posen les càpsules de paper i es posen dos cullerades grans de la massa (fins omplir 3/4 de la càpsula). S'introdueix al forn durant 20 minuts, es trau i es deixa refredar sobre una reixeta.



BON APPÉTIT

                                                                          ***

Lo que más me gusta del fin de semana es poder olvidarme del tan molesto despertador, despertar sin horarios y poder disfrutar de una desayuno completo con la mejor compañía. Entre semana siempre voy con prisas y sólo me da tiempo a tomar unos cereales o un té y una fruta. Sin embargo, el fin de semana no se mira el reloj y nos gusta llenar la mesa. Normalmente, preparamos unas tostadas con jamón y queso, té, café y zumo de naranja ... aunque siempre cae alguna cosa dulce!


El fin de semana pasado recibimos la visita de unos amigos en casa y improvisé estas magdalenas con el muesli de todos los días. Si en lugar de muesli tenéis avena u otro tipo de cereales seguro que también quedan fantásticas. Son una opción muy saludable y deliciosa para el desayuno y los más golosos siempre pueden acompañarlas con crema de cacao .
Ingredientes : ( 12-16 muffins )- 2 bananas- 2 huevos- 1 taza de azúcar moreno- 1/2 taza de aceite de girasol- 2 tazas de harina , tamizada- 1 taza de muesli de chocolate- 1 cucharadita de levadura
Preparación :
 

Se trituran las bananas con la ayuda de un tenedor o un pasapurés . Se mezcla la pasta de banana con los huevos , el azúcar moreno y el aceite de girasol con una batidora de varillas . Cuando los ingredientes estén bien integrados y los huevos hayan duplicado su volumen , se incorpora la harina con la levadura y se mezcla.  Finalmente , se vierte el muesli y se mezcla con una cuchara . En un molde para 12 magdalenas , se ponen las cápsulas de papel y se ponen dos cucharadas grandes de la masa ( hasta llenar 3/4 de la cápsula ) . Se introduce en el horno durante 20 minutos , se saca y se deja enfriar sobre una rejilla .



BON APPÉTIT

2 comentaris:

  1. Què bones! i a més força sanes, sense gens de mantega eh?? les haurem de provar ;-)

    ResponElimina
  2. Ay Marisa, como te entiendo. Aunque en casa tenemos una despertadora maravillosa, que con besos y arrumacos no nos deja dormir ni una mañana, jajajaja.
    Maravillosas magdalenas.
    Bs

    ResponElimina