divendres, 7 d’octubre del 2011

SOPA AMB FIDEUS UDON

El divendres és el dia en el que la rutina de la setmana acaba i ja es pot gaudir del temps lliure i olvidar-nos de les dietes. La nit del divendres sempre aprofitem per ixir a sopar amb els amics, agafar unes pizzes o menjar asiàtic.
La cuina asiàtica és de les meues preferides, tot i que encara estic lluitant amb un dels seues ingredients principals, el gingebre (però temps al temps). Hui vos porte una recepta senzilla i sana, perfecta per als amants de la cuina japonesa que estiguen a dieta. .



Ingredients: (2 persones)
- 1 pit de pollastre
- 125 gr de bolets shiitake
- 125 gr de fideus udon
- 1/2 litre de caldo de pollastre
- un doll de salsa de soja
- 1 ceba tendra

Preparació: 
En un bol amb aigua tibia, s'hidraten le setes shiitake. Es posa el caldo en una olla i es porta a ebullició. S'afig un doll de salsa de soja, s'incorporen els fideus udon i es deixen coure 5 minuts. Mentres es talla el pit de pollastre i els bolets a tires i es saltegen en una paella amb un poc d'oli. En dos bols es posa al fons el pollastre amb els bolets, després el fideus i un poc de caldo. Per decorar es talla la part estreta (però tendra) de la ceba tendra a rodanxes fines i es posa per damunt. Abans de menjar es remou tot per a que els sabors es barregen i ja es pot menjar. 



BON APPÉTIT i 


Que passeu un bon cap de setmana...

                                              ***

SOPA CON FIDEOS UDON



El viernes es el día en el que la rutina de la semana termina y ya se puede disfrutar del tiempo libre y olvidarnos de las dietas. La noche del viernes siempre aprovechamos para salir a cenar con los amigos, coger unas pizzas o comida asiática.
La cocina asiática es de mis favoritas, aunque todavía estoy luchando con uno de los sus ingredientes principales, el jengibre (pero tiempo al tiempo). Hoy os traigo una receta sencilla y sana, perfecta para los amantes de la cocina japonesa que estén a dieta. 



Ingredientes: (2 personas)
- 1 pechuga de pollo
- 125 gr de setas shiitake
- 125 gr de fideos udon
- 1 / 2 litro de caldo de pollo
- Un chorro de salsa de soja
- 1 cebolla tierna

Preparación: 
En un bol con agua tibia, se hidratan las setas shiitake. Se pone el caldo en una olla y se lleva a ebullición. Se añade un chorro de salsa de soja, se incorporan los fideos udon y se dejan cocer 5 minutos. Mientras se corta la pechuga de pollo y las setas en tiras y se saltean en una sartén con un poco de aceite. En dos cuencos se pone al fondo el pollo con las setas, luego el fideos y un poco de caldo. Para decorar se corta la parte estrecha (pero tierna) de la cebolleta en rodajas finas y se pone por encima. Antes de comer se remueve todo para que los sabores se mezclan y ya se puede comer. 



BON APPÉTIT y

que paséis un buen fin de semana...

1 comentari:

  1. Si, los viernes son el principio del fin de semana, el principio del fin.

    Me encanta esta sopa.
    Besos y que disfrutes de tu día de descanso.

    Besos.

    ResponElimina