dimecres, 3 d’agost del 2011

TABBOULEH I FINS PROMPTE

 Hui, amb la maleta per acabar i el dinar per fer no podia anarme'n sense dir-vos adéu. I és que demà a esta hora estaré arribant a Dublin per començar el nostre anhelat viatge al voltant d'Irlanda i Irlanda del nord. Durant 27 dies Àlex i jo estarem visitant ciutats com Dublin, Kilkenny, Cork, Galway, Derry i Belfast. Tornarem el 30 d'agost però espere tindre temps i no desconectar del tot per informar-vos del meu viatge i compartir alguna recepta (perquè no pense deixar de cuinar...). 

Tanmateix, per si de cas, així vos deixe la recepta del Tabbouleh que vaig preparar per al picnic que vaig fer ahir amb les meues amigues. Al de la foto li falta la menta, perquè no en tenia, encara que en la recepta l'he posada perquè considere que és un ingredient imprescindible. També vaig substituir la ceba pel cebollí i va ser tot un encert per als que no els agrada el sabor fort de la ceba crua.



Ingredients: 4 persones
- 250 gr de cous cous
- 2 tomaques
- 1 cogombre
- 1 llima
- cebollí
- menta
- jolivert
- sal i oli

Preparació:
Primer, es cuina el cous cous seguint les instruccions del paquet (es bull 250 ml d'aigua amb sal, s'incorpora el cous cous, es remou, es deixa reposar i s'afig un poc d'oli o mantega). Es deixa el cous cous en un bol gran i es deixa refredar un poc. Mentres es pelen dos tomaques, es tallen a trossets menuts i s'incorporen al cous cous. Després es pela i talla el cogombre a trossets menuts i també s'afig al cous cous. Es pica la menta, el jolivert i el cebollí i s'incorpora al bol. Es remou tot bé  i abans de servir s'adoba amb el suc d'una llima, sal i un bon doll d'oli d'oliva. El resultat és deliciós i molt refrescant, perfecte per l'estiu!



BON APPÉTIT i...
See you soon

                                                ***

TABBOULEH Y HASTA PRONTO


 Hoy, con la maleta para terminar y la comida para hacer no podía irme sin deciros adiós. Y es que mañana a esta hora estaré llegando a Dublín para empezar nuestro ansiado viaje alrededor de Irlanda e Irlanda del Norte. Durante 27 días Alex y yo estaremos visitando ciudades como Dublín, Kilkenny, Cork, Galway, Derry y Belfast. Volveremos el 30 de agosto pero espero tener tiempo y no desconectar del todo para informaros de mi viaje y compartir alguna receta (porque no pienso dejar de cocinar ...). 

Sin embargo, por si acaso, os dejo la receta del tabbouleh que preparé para el picnic que hice ayer con mis amigas. Al de la foto le falta la menta, porque no tenía, aunque en la receta la he puesto porque considero que es un ingrediente imprescindible. También sustituí la cebolla por cebollino y fue todo un acierto para los que no les gusta el sabor fuerte de la cebolla cruda.



Ingredients: 4 personas
- 250 gr de cous cous
- 2 tomates
- 1 pepino
- 1 limón
- Cebollino
- Menta
- Perejil
- Sal y aceite

Preparación:
Primero, se cocina el cous cous siguiendo las instrucciones del paquete (se hierve 250 ml de agua con sal, se incorpora el cous cous, se remueve, se deja reposar y se añade un poco de aceite o mantequilla). Se pone el cous cous en un bol grande y se deja enfriar un poco. Mientras se pelan dos tomates, se cortan en trocitos pequeños y se incorporan al cous cous. Después se pela y corta el pepino en trocitos pequeños y también se añade al cous cous. Se pica la menta, el perejil y el cebollino y se incorpora al bol. Se remueve todo bien y antes de servir se aliña con el zumo de un limón, sal y un buen chorro de aceite de oliva. El resultado es delicioso y muy refrescante, perfecto para el verano!
BON APPÉTIT y...
See you soon

1 comentari:

  1. Una recepta fresqueta per a ara.
    Passeu-ho bé!! disfruteu molt del país i la seua gastronomia. Quan tornes espere vore receptes típiques irlandeses!
    besets

    ResponElimina