dimecres, 15 de juny del 2011

ENSALADA DE BRÒCOLI I POLLASTRE

Quina calor fa!! pareix que ha arribat l'estiu abans d'hora i per aixó ja hem d'anar canviant les sopes i guisats per les ensalades i plats més freds. Hui vos propose un plat que es pot menjar fred però també calent. És una ensalada diferent on la base de la verdura és el bròcoli en lloc de l'encisam. Una recepta ràpida, sana i molt saborosa.


Ingredients: (2 persones)
- 1 bròcoli tallat a florets
- 2 cullerades d'oli
- 1 ceba
- 2 pits de pollastre
- 3 cullerades de salsa de soja
- un grapat d'olives negres

Preparació:

Es cou el bròcoli al vapor durant 4 minuts per a que perga la duresa, es pasa a un bol i s'assaona. Mentres, en una paella amb dos cullerades d'oli es salteja la ceba tallada "en juliana". Es cuina 4 minuts i després s'afig al bol on està le bròcoli i es barreja. Es talla el pollastre a tires, es salteja uns minuts, s'assaona amb sal, pebre i all en pols, i s'incorpora al bol.Abans de fer la salsa s'incorporen les olives negres i es barreja tot bé.
En la mateixa paella on hem cuinat la ceba i el pollastre, es posa la salsa de soja, es calfa a foc mig fins que espese i s'aboca damunt de la ensalada. L'ensalada es pot menjar calenta o freda, està bona igualment.


BON APPÉTIT

                                                ***

ENSALADA DE BRÓCOLI Y POLLO

¡Qué calor hace! parece que ha llegado el verano antes de tiempo y por eso ya tenemos que ir cambiando las sopas y guisos por las ensaladas y platos más fríos. Hoy os propongo un plato que se puede comer frío pero también caliente. Es una ensalada diferente donde la base de la verdura es el brócoli en lugar de la lechuga. Una receta rápida, sana y muy sabrosa.


Ingredientes: (2 personas)
- 1 brócoli cortado en floretes
- 2 cucharadas de aceite
- 1 cebolla
- 2 pechugas de pollo
- 3 cucharadas de salsa de soja
- Un puñado de aceitunas negras

Preparación:

Se cuece el brócoli al vapor durante 4 minutos para que pierda la dureza, se pasa a un bol y se sazona. Mientras, en una sartén con dos cucharadas de aceite se saltea la cebolla cortada "en juliana". Se cocina 4 minutos y luego se añade al cuenco donde está el brócoli y se mezcla. Se corta el pollo en tiras, se saltea unos minutos, se sazona con sal, pimienta y ajo en polvo, y se incorpora al bol. Antes de hacer la salsa se incorporan las aceitunas negras y se mezcla todo bien.
En la misma sartén donde hemos cocinado la cebolla y el pollo, se pone la salsa de soja, se calienta a fuego medio hasta que espese y se vierte encima de la ensalada. La ensalada se puede comer caliente o fría, está buena igualmente.

2 comentaris:

  1. Me gusta mucho tu ensalada! Cambia de la corriente, además, el brócoli es mi verdura favorita!!

    Muchos besos

    ResponElimina
  2. Que buena y sana tu ensalada....se ve deliciosa!!.....Abrazotes, Marcela

    ResponElimina