dimecres, 23 de març del 2011

PIZZA A LA PAELLA

Segur que quan heu llegit el títol heu pensat: Com es fa una pizza a la paella?. Aixó és el que vaig pensar jo quan ho vaig llegir en un llibre que em vaig comprar fa unes setmanes. Si ja és difícil fer una pizza al forn... Però no, és molt senzilla de fer, es queda cruixent i molt bona. 



La veritat és que aquesta recepta m'ha vingut molt bé perquè se'm va trencar el forn i no volia perdre'm l'event d'aquest mes del HEMC organitzat per Irene de Sabor Impresión.




Ingredients: 

Massa (para 1 pizza individual)

-        5 cullerades de farina

-        8 cullerades d’aigua

-        1 culleradeta de llevat

-        ½ culleradeta de sal

Farcit

-        tomaca triturada o salsa de tomaca (2 cullerades per pizza)

-        formatge Edam ratllat

-        Mitja ceba picada

-        Bacon

-        Xampinyons

Preparació:

En un bol es posa la farina, el llevat, la sal i l’aigua i es barreja tot fins que quede una massa que no es pegue als dits. Si es queda apegalosa va afegint-se farina. Amb un corró i sobre una superficie en farina se li dona forma redona. S’introduix en una paella amb un poc d’oli a foc baix, es tapa i es cuina durant 4 minuts, després se li dona la volta i es deixa coure per l’altre costat 4 minuts més. Després es destapa, es posa la salsa de tomaca, el formatge ratllat, els ingredients que vulguem, es tapa i es deixa cuinar 2 minuts més.

Els ingredients que jo he utilitzat per al farcit necessiten un poc més de temps per a la cocció, per tant, la ceba picada, el bacon i els xampinyons es cuinen en una altra paella i després s’afegiran a la pizza. Els ingredients poden ser els que més ens agraden.

El tamany no és molt gran, però acompanyat d'una amanida al mig i una fruita després, tindrem un dinar molt complet i si la volem per sopar amb la fruita després serà suficient.

 

 

BON APPÉTIT

                                              ***

PIZZA A LA SARTÉN


Seguro que cuando habéis leído el título habéis pensado: ¿Cómo se hace una pizza en la sartén?. Esto es lo que pensé yo cuando lo leí en un libro que me compré hace unas semanas. Si ya es difícil hacer una pizza en el horno ... Pero no, es muy sencilla de hacer, se queda crujiente y muy buena.

La verdad es que esta receta me ha venido muy bien porque se me rompió el horno y no quería perderme el evento de este mes del HEMC organizado por Irene de Sabor Impresión.

 


Ingredientes: 

Masa (para 1 pizza individual)

-         5 cucharadas de harina

-         8 cucharadas de agua

-         1 cucharadita de levadura

-         ½ cucharadita de sal

Faro cit

-         tomate triturado o salsa de tomate (2 cucharadas por pizza)

-         queso Edam rallado

-         Media cebolla picada

-         Bacon

-         Champiñones

Pre preparación:

En un bol se pone la harina, la levadura, la sal y el agua y se mezcla todo hasta que quede una masa que no se pegue a los dedos. Si se queda pegajosa se va añadiendo harina. Con un rodillo y sobre una superficie con harina se le da forma redonda. Se introduce en una sartén con un poco de aceite a fuego lento, se tapa y se cocina durante 4 minutos, luego se le da la vuelta y se deja cocer por el otro lado 4 minutos más. Luego se destapa, se pone la salsa de tomate, el queso rallado, los ingredientes que queramos, se tapa y se deja cocinar 2 minutos más.

Los ingredientes que yo he utilizado para el relleno necesitan un poco más de tiempo para la cocción, por lo tanto, la cebolla picada, el bacon y los champiñones se cocinan en otra sartén y después se añadirán a la pizza. Los ingredientes pueden ser los que más nos gusten.

El tamaño no es muy grande, pero acompañado de una ensalada en medio y una fruta después, tendremos una comida muy completa y si la queremos para cenar con la fruta de después será suficiente.

 

 BON APPÉTIT

6 comentaris:

  1. ¡Que no lo vea tu primo Joan, que se irá a vivir contigooooooooooo!

    ResponElimina
  2. Menos mal por un momento he pensado que la pizza era de paella.
    Una manera muy original de hacerla, suerte en el concurso.

    ResponElimina
  3. QUE FACIL DE FER QUE ES VEU. TÉ BONA PINTA.
    TIN LA BOCA AIUA DE VORELA.

    ResponElimina
  4. Qué original y a la vez qué rico.
    Genial.

    Besos.

    ResponElimina
  5. Que cosa más chula Marisa, no lo había oído en la vida!! Pues tiene una pinta que te mueres, lo probaré

    Besitos

    ResponElimina
  6. M'agrada la idea, és original i fàcil!

    ResponElimina