dijous, 6 de gener del 2011

MASTERING THE ART OF FRENCH COOKING

Hui volia començar el dia escrivint dues receptes que vaig fer ahir però un dels regals que em van portar els reis ha canviat el destí d'aquest blog. 
La meua afició per a cuina es pot dir que ja porta temps en la meua vida però si vos sóc sincera la idea de fer un blog se'm va despertar després de vore la pel·lícula "Julie&Julia".


En aquesta pel·lícula Meryl Streep fa una fantàstica interpretació de Julia Child, una cuinera estadounidense famosa per introduir als EUA la cuina francesa amb els seus programes de cuina que començaren als anys 60. 


Tanmateix la seua primera experiència profesional al món de la cuina va ser la publicació del seu llibre de cuina "Mastering th art of French cooking" que va escriure amb les franceses Louisette Bertholle i Simone Beck. Com es pot llegir al pròleg del llibre: "This is a book for the servantless American cook...", un llibre escrit per a fer accessible la cuina francesa als cuiners i cuineres americanes, un llibre perfecte per als amants de la cuina.





I quina va ser a meua sorpresa quan ahir vaig obrir l'envoltori del meu regal de reis i ahí estava el llibre! Millor dit, els llibres, perquè es pot dir que "Mastering the art of French cooking" és quasi una enciclopèdia de la cuina francesa amb dos volums d'unes 700 pàgines cadascun.
La veritat és que des que vaig veure la pel·lícula havia estat buscant el llibre complet per les llibreries espanyoles i havia sigut impossible, i ara ,després d'un llarg viatge des dels EUA està gaudint d'un lloc d'honor en la meua prestatgeria dedicada als llibres de cuina (Bé, esta nit l'ha passada en la meua tauleta de nit). Tanmateix no estarà ahí per molt de temps perquè quan acabe d'escriure les dos receptes que tinc pendents començaré a introduir-me en la cuina francesa de la mà de Julia Child. 


BON APPÉTIT

3 comentaris:

  1. fantàstic, aquesta és una gran font d'informació per al blog. Poden haver més de 500 receptes... Les hem de provar totes!

    ResponElimina
  2. i jo estic disposa a tastar els resultats!! :)

    ResponElimina